Inquiry
Form loading...

BANDI DI PLASTICA A SINGULA USU
Proibizioni di plastica à usu unicu in diversi paesi

Bans di plastica
02

Regolamenti di Proibizione di Plastica Unicu in i Stati Uniti

Attualmente, i Stati Uniti ùn anu micca postu una prohibizione di plastica d'usu unicu à u livellu federale, ma sta rispunsabilità hè stata presa da i stati è e cità. Connecticut, California, Delaware, Hawaii, Maine, New York, Oregon è Vermont anu tutti pruibiti i sacchetti di plastica. San Francisco hè stata a prima cità à pruibisce cumplettamente i sacchetti di plastica in 2007. U restu di California hà implementatu a so pruibizione di sacchetti di plastica in 2014, è da tandu ci hè stata una riduzione di 70% in l'usu di sacchetti di plastica in u statu. Tuttavia, pudete ancu truvà sacchetti di plastica in i buttreghi, postu chì e regule ùn sò micca state infurzate bè in l'ultimi anni. New York face una situazione simili, postu chì i sacchetti di plastica sò stati pruibiti in u statu in u 2020, ma alcune imprese cuntinueghjanu ancu à distribulli; torna soprattuttu per via di l'applicazione lassa di e regule di contaminazione. Qualchidunu di questu pò esse attribuitu à COVID-19, chì hà complicatu i sforzi per riduce l'usu di plastica. L'aumentu di guanti, maschere è altri PPE sò stati preghjudizii per a salute di i nostri oceani. Dapoi u principiu di a pandemia, l'oceani anu vistu più di 57 milioni di lire di rifiuti ligati à COVID. In una nota più luminosa, cum'è u mondu cumencia à ricuperà da l'effetti di a pandemia, l'attenzione torna à l'effetti di u plastica nantu à l'ambiente, cù una applicazione più stretta. A pandemia hà purtatu à l'attenzione una volta di più quantu hè seriu u prublema di a contaminazione plastica, è e numerose pulitiche di riduzione di a contaminazione chì sò state sospese o rinviate sò state rimesse in vigore.

In u futuru, u Dipartimentu di l'Interior di i Stati Uniti hà dichjaratu chì da u 2032, i prudutti di plastica unicu usu seranu eliminati gradualmente da i parchi naziunali è certi terreni publichi.
03

I stati è i territori australiani si sò impegnati à pruibisce i plastichi unicu usu.

A pruibizione di u Guvernu di l'ACT nantu à i colti di plastica unicu, agitatori di bevande è contenitori di cibi è bevande in polistirene hà iniziatu u 1 di lugliu di u 2021, cù paglia, bastoncini di cotone è plastica degradabile eliminati u 1 di lugliu di u 2022. In una terza tranche di plastica da esse pruibita, I piatti è ciotole di plastica unicu-usu, l'imballaggi in polistirene espansu, i vassoi di polistirene espansu è i microbi di plastica sò stati pruibiti u 1 di lugliu di u 2023, è seranu seguiti da sacchetti di plastica pesante u 1 di lugliu di u 2024.

A pruibizione di u guvernu di u New South Wales nantu à i plastichi unicu usu hà iniziatu u 1 di nuvembre di u 2022, pruibisce cannucce di plastica, agitatori, posate, piatti è ciotole, articuli di serviziu di l'alimentariu in polistirene espansu, bastoncini di cuttuni di plastica, è microsfere in cosmetica. I sacchetti di plastica ligeri sò stati eliminati u 1 di ghjugnu 2022.

U Guvernu di u Territoriu di u Nordu s'hè impegnatu à pruibisce i plastichi unicu usu da u 2025 sottu a Strategia di l'Ecunumia Circulare NT, prupunendu di pruibisce i sacchetti di plastica, cannule è agitatori di plastica, posate di plastica, ciotole è piatti di plastica, polistirene espanso (EPS), contenitori alimentari di cunsumatori, microbeads in prudutti di cura di salute persunale, imballaggi EPS di beni di cunsumazione (pieni sciolti è stampati), è palloncini d'eliu. Questu pò include sacchetti di plastica pisanti, sottumessi à un prucessu di cunsultazione.
A pruibizione di u guvernu di u Queensland nantu à i plastichi unicu usu hà iniziatu u 1 di settembre di u 2021, pruibiscendu cannucce di plastica unicu usu, agitatori di bevande, posate, piatti, ciotole è contenitori di cibi è bevande in polistirene. U 1 di settembre di u 2023, a pruibizione serà allargata à i microbi di plastica, bastoncini di cuttuni, imballaggi in polistirene di riempimentu scioltu, è a liberazione di massa di palloncini più ligeri di l'aria. U guvernu hà dettu ancu chì introduceranu un standard di riutilizazione per i sacchetti di trasportu u 1 di settembre di u 2023, chì in effetti pruibisce i sacchetti di plastica pesanti dispunibuli.

A pruibizione di l'Australia Meridionale nantu à i plastichi unicu usu hà iniziatu u 1 di marzu di u 2021, pruibiscendu cannucce di plastica, agitatori di bevande è posate, seguita da contenitori in polistirene per alimenti è bevande è plastiche oxo-degradabili u 1 di marzu 2022. Ulteriori articuli cumpresi sacchetti di plastica grossi, I tazzi di plastica unicu usu è i cuntenituri di plastica da asportu seranu pruibiti trà 2023-2025.
E leggi di u Guvernu di u Statu di Victoria chì pruibiscenu i plastichi unicu usu sò cuminciati u 1 di ferraghju di u 2023, cumprese cannucce di plastica unicu, posate, piatti, agitatori di bevande, contenitori in polistirene per alimenti è bevande, è bastoncini di cuttuni di plastica. A pruibizione include versioni di plastica cunvinziunali, degradabili è compostabili di questi articuli.

U Guvernu di l'Australia Occidentale hà passatu liggi per pruibisce i piatti di plastica, ciotole, tazze, cutelleria, agitatori, cannucce, sacchetti di plastica grossi, cuntenituri alimentari in polistirene, è liberazioni di palloncini d'eliu per u 2022. In a seconda tappa, duverebbe principià da u 27 di ferraghju 2023, u takeaway. tazze di caffè / coperchi chì cuntenenu plastica, barriera di plastica / sacchetti di pruduzzione, cuntenituri da asportu, bastoncini di cotone cù fusti di plastica, imballaggi in polistirene, microperle è plastiche oxo-degradabili cumincianu à esse pruibiti (ancu se i divieti ùn entreranu in vigore da 6 à 28 mesi dopu). sta data secondu l'articulu).

A Tasmania ùn hà micca assuciatu impegnu per pruibisce i plastichi unicu, ma i pruibizioni di i plastichi unicu usu sò stati implementati da i cunsiglii municipali in Hobart è Launceston.